large-3

Gran participació de la diòcesi de Terrassa a la JMJ

Entre els dies 30 de juliol i 6 d’agost més de 2.000 joves de la diòcesi de Terrassa han participat a la Jornada Mundial de la Joventut a Lisboa.

Ha presidit la peregrinació el bisbe Salvador, acompanyat per 16 preveres, els seminaristes i un gran nombre de catequistes.

Els grups de joves eren procedents de les parròquies del Sant Esperit, Sant Valentí, la Sagrada Família, la Santa Creu i Sant Llorenç de Terrassa, Viladecavalls, Ullastrell, Matadepera, Sant Pere de Rubí, Valldoreix, Mirasol, Sant Cugat, Sant Felix, Sagrat Cor, Sant Roc,Sagrada Família i Santa Creu de Sabadell, Sant Quirze del Vallès, Polinyà, Sentmenat, Mollet del Vallès, Parets del Vallès, Sant Fost de Campcentelles, Granollers, Montornès del Vallès, Caldes de Montbui, La Garriga, l’Ametlla del Vallès i Cardedeu, que anaven amb la Delegació de Joventut, el delegat de la qual és Mn. Àlex Serra. A més jan participat alumnes d’escoles d’institucions religioses i moviments eclesials.

Els joves, instal·lats a la població d’Alcabideche, han participat en un gran nombre d’actes: catequesis dels bisbes, pregàries i Misses. Han conviscut amb joves d’altres parròquies. Especialment han participat en els actes presidits pel Sant Pare, el Via Crucis divendres, la Vetlla de Pregària dissabte i la Missa de cloenda del diumenge.

El Papa els ha traslladat tres idees per ser joves cristians i deixebles missioners: resplendir, escoltar i no tenir por.

Els joves retornen amb una gran experiència eclesial de fe, cansats però amb les motxilles ben carregades d’experiències i vivències.

Etiquetas: Sin etiquetas

Añadir un comentario

No se publicará tu dirección de correo electrónico. Los campos obligatorios están marcados con *