la fundació

Qui som?

La Fundació Escola i Vida és una entitat que compta amb cinc centres educatius amb una forta identitat cristiana. La nostra missió és proporcionar als nostres alumnes una educació integral, que els prepari tant acadèmicament com humanament.

Per això, oferim un ensenyament de qualitat, basat en l'excel·lència i en una concepció integral de la persona. Des de la Fundació creiem en una educació que fomenti la curiositat, la creativitat i la capacitat crítica dels nostres alumnes.
A més a més, la nostra entitat treballa per inculcar en els nostres alumnes uns forts valors que els ajudin a ser millors persones i a contribuir a la societat de manera positiva. Així, a la Fundació Escola i Vida, ens esforcem per formar persones compromeses amb el seu entorn i amb el món que els envolta.

El nostre patronat
op_651699-POYZ5I-961.png